Çarşamba

Kurt kız, wolf girl. Supatra Sasuphan. Dünyanın en kıllı kızı, World's Hairiest Girl.

 Supatra  Sasuphan 11 yaşında Bangkok yakınlarında yaşıyor. Gines rekorları kitabına "en kıllı kız" olarak adını yazdırdı.



 Önceleri okuldaki arkadaşları ona "maymun", "kurtkız" diye lakaplar takıp alay ediyorlarmış.
 Gines rekolar kitabına girdikten sonra durumun değiştiğini söyleyen Supatra, bu durumdan biraz memnun. Çünkü artık çok popüler.
 "Herkes rekorlar kitabına girmek için çok büyük çabalar harcıyor ama ben sadece 1-2 soruya cevap verdim."
 Vücudundaki kılları lazer epilasyon bile durduramıyor.
 Annesi sürekli onu traş ediyor, özelliklede önünü görmesi için.



 Supatra bir çok çocuk gibi yüzmeyi, spor yapmayı seviyor.
 Dünya üzerinde bu hastalığı taşıyan 50 kişiden biri. Hypertrichosis denilen bu hastalık ayrıca Ambras sendromu veya kurtadam sendromu diye de biliniyor.
 "Saçlara alıştım artık, onları hissetmiyorum. Bazer görmeme engel olsada benim için sorun teşkil etmiyorlar, ama birgün kökten kurtulmayı isterim"


0 yorum:

Yorum Gönder