Salı

Hayattan bir kare..

1 - Selam, içmeye gidelim hadi
2 - aa, neden? sen bırakmıştın hani!
1 - Pelin beni terketti, içmem lazım.
2 - Neden ya?
1 - Bugün otobüste okula giderken beni terketti,
2 - Anlamadım...
1 - Şöyle oldu,telefonum sessizde olduğu için aradığını duymamışım. O da sms göndermiş "bugün buluşalım mı?" tabi bunu da görmedim, sonraki sms "neden susuyorsun?". İşin aksi tarafı telefonumun şarjı az kalmıştı o sırada telefon kapanmış.
1 - Neyse eve geldim telefonu açtım, mesaj geldi 17 kere aranmışım.  Ardı ardına mesajlar : "Benimle konuşmak istemiyor musun?", "Beni artık sevmiyor musun?", "Neden cevap vermiyorsun"  "Evet, sen benimle konuşmak istemiyorsun!!!, telefonunu kapatmışsın!" "Şerefsiz! beni bir daha arama!" "Evet evet, gerçekten ayrılıyorum senden, arama!!!
1 -neyse, hadi içmeye...

0 yorum:

Yorum Gönder